Jötebårrj

Var i Göteborg för att hälsa på bror och hans mycket svårt cancersjuka fru, som också är min älskade vän.

IMG_3816Utsikt utanför Masthuggskyrkan.

1-IMG_0319_ed

Utsikt från samma plats om man tittar åt andra hållet. Jag i förgrunden.

IMG_3832Masthuggskyrkan.

IMG_3839Älsvsborgsbron.

IMG_3812Påskliljor i Martin och Lottas lägenhet.

IMG_3857

Om Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jötebårrj

  1. kao skriver:

    Göteborg är en mycket trevlig stad.
    🙂
    // Kao

    Liked by 1 person

  2. starkskör skriver:

    Det är fint där. Dottern bodde förut precis vid Masthugget.

    Tråkigt med din svägerska/väninna 😦

    Gilla

    • Anna skriver:

      Ja det är så fruktansvärt ledsamt, och hon betyder så mycket för mig på olika sätt. Hon har varit ett verkligt stöd när jag haft det svårt.
      Ja de bor fint, min bror och svägerska!

      Liked by 1 person

  3. Jag skriver:

    Fina bilder frän en stad som jag bara varit korta stunder i. Jag känner med dig, jag har också en nära släkting som är mycket svårt sjuk och hon finns hela tiden i mitt huvud. Och svågern begraver vi nästa vecka. Dessa hemska sjukdomar.

    Gilla

    • Anna skriver:

      Ja det är hemska sjukdomar. Ibland nämns bara risken att dö som problemet med cancer, men den kan också vara fruktansvärt plågsam innan man dör. Sjukvårdens smärtlindring räcker inte alltid till.
      Tack för din medkänsla, och likaledes känner jag med dig!

      Liked by 1 person

  4. kyrkis skriver:

    Cancer borde förbjudas!

    Jag har en son i Göteborg. Och jag gick min diakonutbildning där på 70-talet.

    Liked by 1 person

Kommentera

