En sån där vas

Det finns inte ett inredningsreportage de senaste två åren som inte haft en sån här vas med i bild, eller den dyrare förlagan till den. Därför tänkte jag länge inte ha en sån vas, då jag vill visa på självständigt tänkande och inte göra som alla andra.

Men nu har jag en sån där vas. Och jag måste säga att jag förstår varför den är så populär. Den är helt suverän när det gäller att få en blombukett att se snyggt arrangerad ut, tack vare att öppningen är liten men det finns gott om plats nedtill för stjälkarna att spreta åt olika håll.

IMG_3935

IMG_3962

IMG_3979

6 thoughts on “En sån där vas

    • Tack! Jag ville länge hålla kvar vid den gamla, helt enkelt för att det ”bara är jag” (bland mina bloggvänner, men inte bara där) som hade en bild tagen från en liten Cessna, dvs från ett plan på betydligt lägre höjd än trafikflygplanen. Jag kände mig lite ”unik” där, men störde mig också på att bilden som var tagen genom ett flyplansfönster inte var ”hundra” som man säger. Känner mig också nöjd nu.

      Liked by 1 person

      • Men framför allt är jag nöjd med att underrubriken ”Det är synd att det är så…” numera ligger direkt under huvudrubriken -för DÅ bör väl ingen rimligtvis kunna missa att jag är skämtsam med min rubrik? Ok, några kommer att missa det ändå.

        Gilla

    • Nej jag inte skämta! Men det är så att har man väl lagt märke till den en gång, så ser man att den finns överallt. Det kommer du också att se nu… Förutsatt att du kollar nåt inredningsreportage/blogg nån gång emellanåt.

      Gilla

Kommentera

