En trevlig tjej – Mina inköp som lyxhemmafröken

Och vet ni, i går var jag och köpte en kudde! Den ska jag vila mitt lilla huvud mot när jag blir lyxhemmafröken. Tycker ni att den är fin?

kudde365-ed.jpg

Sedan köpte jag en liten diamantring också. Det är bara en början, det kommer mer! När nästa A-kassa kommer, alltså.

ring374.jpg

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

17 reaktioner till “En trevlig tjej – Mina inköp som lyxhemmafröken

    1. Jag har en gång sökt jobb på MTG, som äger (ägde? TV3). Då frågade du om jag kan försvara företagets porrfilmer i TV1000 ”utåt”. ”Fast själv tycker jag att de är skit” sa han som intervjuade..

      Gilla

  1. Åh!! Så sån ser kudden ut där du skall vila ditt vackra hufvud efter att du knaprat brosk??Underbart och väldigt magnifikt.

    Gilla

    1. Aha! Nej det har jag inte, men han är redan tatuerad. Under hans glesa vita hårv’äxt kan man nämligen se ett intressant fläckigt mönster.

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.