15 reaktioner till “En trevlig tjej – I’m a rocket woman

    1. Tack! Jag hade själv inte en aning om att de såg ut sådär innan de exploderar, för egentligen är jag ingen raketkvinna.

      Gilla

  1. Nu måste jag be Elton John sjunga om dig, skriva om Rocket Man till din ära. Det låter nog ganska bra med ”Anna, à rocket woman.”

    Gilla

  2. Ja, jag… hrrrm… försökte också ta några bilder av sådana där sprakande konstigheter igår, men det mesta man kan se på dem är hur alldeles OVANLIGT skitigt vårt köksfönster är.ATT det ska vara så märkvärdigt! ;o)

    Gilla

  3. Hej, god fortsättning. Ja jag är supernöjd med ljudet… fast jag brukar vara nöjd med det mesta.. men med tanke på att bägge mina söner är riktigt noga med ljudet så misstänker jag nog att de vet vad de köpte.. :-)kram

    Gilla

    1. Oupsar kan vi inte ta hänsyn till här. Och KB sjöng inte ”mn”. Men om hon så hade gjort, så vad hade varit fel med det?

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.