Gabriel är inte gay!

Någon tyckte att Gabriel såg ut som en som gillar killar. Jag vet inte vad han fick det ifrån, men en sak ska gudarna veta: Gabriel är INTE gay!

Tyvärr.

Han är tvärtom ENORMT heterosexuell, vilket ställer till avsevärda problem då han är i avsaknad av både könsorgan och hjärna.

Eller har jag blivit fullkomligt grundlurad, igen?

Så här såg han ut sist vi träffades, men det är väl inget märkligt med det.

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

28 reaktioner till “Gabriel är inte gay!

  1. *skrattar så jag grinar*Jag vet…. *sådana änglalika varelser som jag umgås förstås bara med likasinnade*Vad… visste du inte mitt namn?Nu vet du, men säg det inte till någon ok?

    Gilla

    1. Jag är mycket glad om jag får någon att grina av skratt. Men på det sista hänger jag inte med riktigt, förlåt!

      Gilla

  2. Nej du kan gott vara lugn, ingen bög med minsta stilsinne skulle väl visa upp sig med den där 80-tals-tangan!

    Gilla

    1. Alla plastikoperationer blir inte lyckade, har jag hört, men man ska inte peka ut någon för det. Detta kostade ändå 30.000 kr.

      Gilla

    1. Jaså? Men kan ni inte bunta ihop honom med norrmannen och andra minoriteter och låta dem åka runt i buss och föreläsa?

      Gilla

    1. Här kommer den skyldige bloggaren som insinuerade att Gabriel ”var sån”. Men jag får erkänna att din förklaring till ditt misstag var mycket fyndig. : )

      Gilla

    1. Ja jag ser det – man vill ta ut mesta möjliga ju! Och vi är flera ser jag. : )Sen får du ursäkta mig Hemimamma, men det var först nu jag ser Gabriels likhet med Juholt! : )

      Gilla

    1. En supermario?Nu har jag missat något viktigt antingen om kepsar eller om bögmode, inser jag! Eller om Juholtmode?

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.