En trevlig tjej går på toaletten (bild!)

Så här ser det ut när man ska gå på toaletten i Vällingby Centrum. Jag tycker det är ett ganska coolt rum! Dessutom är toabesöket gratis så hädanefter kommer jag att gå dit så ofta jag bara kan, då jag absolut inte vill missa något som är gratis.

vällingbytoalett.jpg

Bild tagen med mobilen.

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

24 reaktioner till “En trevlig tjej går på toaletten (bild!)

    1. Nej är det sant! Ändå stod det ingenstans ”Linda was pissed here” någonstans på väggarna! : )Men ärligt talat om du ofta är där borde vi kanske kissa tillsammans någon gång!

      Gilla

  1. Asch, det är ju Gaddaffis kamuflerade tillhåll ……bakom väggen är toaletten som är ett hål i golvet…..

    Gilla

  2. Det lär ju bli en dyr toaresa för mig om jag ska åka dit var ggn det tränger på i blåsan. Men nästan ggn jag är i Sthlm så ska Vällingby få ett besök av mig. Var så säker.

    Gilla

    1. Men du, tänk så här: Du åker till Stockholm och hinner med inte bara ett utan kanske 20 besök på nämnda toa! Förutsatt att du bänkat dig vid något av haken intill och hinkat öl. Då kommer resan i stort sett att gå med vinst varje gång!

      Gilla

  3. Ja men det var ju det då, att hinka massa bira på ngt lokalt hak för att akunna utnyttja den där coola toan. Thanks for the remainder.

    Gilla

  4. 93-00 bodde jag i Råcksta nedanför Vällingby centrum…Jag arbetade då innan min äldsta dotter föddes på ”gamla” V-grillen om du känner till den…Långt innan man byggde nuvarande centrum…Hemikram

    Gilla

    1. Jag bodde i Blackeberg vid den tiden (där fanns det f ö en utmärkt grill!) men V-grillen känner jag inte till. Men jag kommer ihåg Vällingby centrum före ombyggnaden.Kram

      Gilla

  5. Intressanta ljuseffekter rent arkitektoniskt sett men de är väldigt störande i mina ögon. Hoppas herrtoan är mer funktionellt designad.:O)

    Gilla

  6. Men guuud. Vilken lyxig toa. DEN skulle jag vilja ha hemma. Vi ska göra om nu… kanske något att fundera på. Om man hade en mille el så då;)

    Gilla

  7. Den är i alla fall ljusare än Hotel Norden Light i Stockholm, precis brevid centralen. De är gjorda i svart marmor, det känns som om man är i en katakomb….

    Gilla

  8. Åh dit ska jag gå i helgen. 🙂 Bor rätt nära så det är väl bara att ta sig en drill där när man är i krokarna liksom. 😉 Som jag har väntat på att toan skulle öppna igen.Ha en trevlig helg!/Ansi

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.