Ni kan känna er trygga med att det här är bra

Har ni tänkt på att om jag hade fått betalt för att skriva den här bloggen så hade jag varit TVUNGEN att skriva inlägg hela tiden, oavsett om jag hade något att skriva om eller inte.

Då vet man inte vad man hade fått! Ena stunden hade det kanske varit lysande, medan nästa inlägg, när jag kanske hade en dålig dag, blev rena rama skiten. Bara för att jag måste! Hur hade det känts för er läsare?

Nu kan man vara säker på att det jag skriver är bra, eftersom jag inte är tvungen att skriva det. Det känns väl tryggt?

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

10 reaktioner till “Ni kan känna er trygga med att det här är bra

  1. Det känns verkligen skönt, så att vi slipper en kvinnlig variant av en annan bloggare som iofs säkert inte får betalt, men som spottar ur sig allsköns skit.

    Gilla

    1. Ja här är det kvalitet rakt igenom! I synnerhet på dem som jag just tog bort.Vilka då?? (Ok jag kan kanske föreställa mig vilka du syftar på).

      Gilla

    1. Ja fast snart kommer tiden igen då vi båda bär blöja. Då kan vi sitta på nån trevlig avdelning och snacka torrhetskänslor. Kanske kommer vi inte ens att märka att vi kissat på oss!

      Gilla

  2. men det har du ju rätt i! (igen ;))Då kan vi känna mig trygg i blöja anpassad för kiss… hmm? ~Tena, anpassad för urin~Trygghet framförallt! ..och lite rättvisa

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.