21 reaktioner till “Även jag

  1. Jag skulle vilja påstå att det inte är svårt. Det är rent omöjligt. Att undvika sippa inlägg. I dessa tider! Glad vår! Tack för vacker bild! 🙂

    Gillad av 1 person

        1. Jaså, du förväntar dig att jag ska vara bildad nu också? Det där citatet var ju för övrigt inte ett dugg tänkvärt, förutom att Julius Ceasar aldrig sa detta (ha jag läst mig till nu). Så jag är mycket nöjd med att inte kunna det.

          Gillad av 1 person

  2. Jag har också fallit… Men det är ju så oändligt märkvärdigt att det grå och kalla och hårda slår ut i stora blå- och vitsippsmattor. Rena undret varje år, så det kan inte hjälpas.

    Hur mår bulan?

    Gilla

    1. Nej!! Säg inte att han varit här igen, så här års? Men den här göken är snäll och trevlig och gör ingen förnär, till skillnad från Gabriel själv.

      Gilla

  3. Åh, är du ingen trevlig tjej utan bara en sipp en? Fast man är ju inte vad gör, förstås… men det gjorde du bra ändå med underbart sippa blomster!

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.