Nu försöker jag igen

Terrordådet i Norge gjorde det omöjligt att förbli i min utannonserade bloggsemester, kändes det som. Liksom många andra kände jag ett behov av att få uttrycka mina tankar kring detta oförståeliga hemska (i mitt fall om saker som kan anknytas till händelsen, inte om själva händelsen i sig). Det följde ett par tramsinlägg på detta, inlägg som kanske delvis hade som funktion att försöka skingra tankarna hos mig själv och hos den som läser (även om min blogg först och främst är en tramsblogg, som ni alla har erfarit.)

Nu försöker jag igen. Att ta åtminstone en veckas bloggsemester, eller rättare sagt,  att ta semester på riktigt överhuvudtaget.

Men vi får väl se hur det går med denna min ambition.

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

3 reaktioner till “Nu försöker jag igen

  1. Hoppas du har en härlig vecka..
    Imorgon har du haft en veckas semester *nickar påminnande*..
    När kör din skola igång igen då?

    Varma kramar från Mogi

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.