Vi spelar in actionfilm och cashar in

I mitt förrförra inlägg skrev jag om att det gått dithän att Lyxfällan varit här och spelat in ett till program med hopplösa människor som de kan tjäna mycket pengar på att hjälpa. Det gäller alltså för mig att börja casha in.

Detta har lett till att jag å mina katters räkning, som deras manager, tackat ja till filmroller de normalt skulle ha nobbat. I synnerhet Kasper är rätt trött på att spela i actionrullar utan tar helst bara karaktärsroller numera. (Vera tycker däremot att det är lattjolajbans med actionroller och hon känner ofta att hon bara ”spelar sig själv”.)

Men som sagt, actionfilmer med välkända namn ger mycket cash så jag lyckades övertala dem (dvs Kasper) vilket betyder att vi drar in storkovan nuförtiden.

IMG_7223

IMG_6584

Mellan tagningarna ville de hångla och inte slåss när de låg på sidenkuddarna som de begärt till sin loge:

IMG_8228

Och de blev ganska sura när jag kom med min kamera och inte lät dem vara ifred ens på deras korta dyrbara fritid:

IMG_8225

IMG_3476

* Detta inlägg producerades av Kasper Film Productions (ett dotterbolag till SF).

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

6 reaktioner till “Vi spelar in actionfilm och cashar in

  1. Härligt, då kan man snart skicka tiggarbrev till dig då, när ni får in era feta arvoden. För övrigt vill jag ha första tjing på den ursnygga mattan i de översta bilderna när Lyxfällan tvingar dig att sälja allt du äger och har. (För det är du väl tvungen till alldeles oavsett om pengar strömmar in eller inte. Det måste ju bli bra TV!)
    Vänta, jag visste väl att det blev nåt fel i tänket. Jag har ju inga pengar!! Vad dum jag är.

    Gilla

    1. Den mattan kämpade jag mycket för att hitta, dvs jag höll på och bytte matta hela tiden och sålde de jag inte var helnöjd med på blocket.Men du kan få hyra den när Patrick och Magnus kommer, för givetvis vill de ha min matta om de förstår hur mycket jag gillar den. Annars blir det ju ingen bra TV!

      Gilla

    1. Ja han har kommenterat mina fina sidenkuddar. Han berättade för övrigt att han särskilt gillade ”förnöjsampappas” blogg och sa sig hittat en likasinnad där så kika efter honom där. Ska göra det själv faktiskt, man blir ju lite nyfiken!

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.