Vill ni följa min livsstilsblogg?

Jag har upplevt att det finns ett väldigt sug efter att min blogg ska bli en så kallad livsstilsblogg. Det vill säga en blogg som belyser hälsa, inredning, matlagning, kläder och karriär. Jag har beslutat att tillmötesgå er önskan. I och med detta tänker jag sluta skriva och helt enkelt filma hela mitt liv, så att ni kan njuta och inspireras av hur jag lever min vardag! Troligen kommer jag också att mycket filma mina katters livsstil, vilken till stor del går ut på att sova.

Om sanningen ska fram så har jag redan spelat in några avsnitt och visat för utvalda testpersoner. Omdömena som fälldes var att jag väldigt mycket liknar Nigella, medan andra tyckte att jag var mer lik K-G Bergström. De menade då att jag visade samma stringens när det gäller nyhetsrapportering som Nigella och samma sensualism som K-G utstrålar i sina åtsittande kläder när han slickar ur grytorna på bästa sändningstid i Rapport.

Alla var dock överens om att jag hade en livsstil som underträffade det mesta!

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

23 reaktioner till “Vill ni följa min livsstilsblogg?

  1. Tror jag följer dig oavsett vilken typ av blogg du har!

    Anna, år jag fråga dig, hur har du fått nya inlägg samt kommentarer på högerspalten? Nåt jag försökt med i evigheter.

    Gilla

    1. Roligt att höra att du hänger med! : )

      För att få in ab-bloggarna i högerfältet går du till Administrationspanelen – Utseende och där väljer du Widgets. Sedan klistrar du in den här koden i en widget http://fgggmf.dlinkddns.com:8080/rss/posts och döper widgeten till vad du vill, t ex ”andra bloggar”. När du gjort det ska du få en ny kod för kommentarerna.
      Det är fgggmf som fixat detta, så du kan också fråga honom!

      Gilla

  2. Jag vet inte om jag vågar. Det kan bli en riktig rysare till blogg och jag tål inte så mycket spänning. Har redan tuggat upp naglarna så långt det går.

    Gilla

  3. 🙂 här finns ju sånt där trevligt
    skämtande ..som
    jag själv tyckte jag hade tappat bort

    absolut den viktigaste livs stils ingrediensen !!

    Gilla

  4. ”Jag trodde mycket mycket bättre om svenska män men förstår också att ni som hänger här inte är representativa riktigt. Det är so om ni skulle våga er på att kommentera på FI:s sida eller något.”

    Då vet vi vad du är för ett patetisk fittslem. OM du inte har något intelligent att komma med så öppna inte käften. Dom vita kvinnorna har diskriminerats minst genom alla tider, mest rättigheter och minst skyldigheter, alltid haft dom enklaste liven men ändå ska dom tjuta mest, precis som du. Även jag har mycket mera förväntingar på vita kvinnor.

    Gilla

    1. Jag skulle tro att Pär Ström inte blir så glad över att du gör ”reklam” för hans blogg GenusNytt på detta sätt! För så pass gott tror jag faktiskt om Pär.

      Gilla

  5. JAAAAAAAAAA! Som jag har längtat efter en sån blogg!
    Om jag löser den och följer alla tips som på ett eller annat sätt kommer att förmedlas kommer jag att i fortsättningen kunna vara indolent med en egen för att inte säga egendomlig stil!
    Detta ser jag fram mot med tillförsikt!

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.