Ni kan dra…

Om ni inte fattat det redan så upplyser jag er härmed:

Detta är numera en KATTBLOGG!

Det kunde ni kanske inte tro om mig, som ni nog tänker är den ”inbitna hundmänniskan”, och det tänkte jag också förut, men nu så har saker och ting ändrat sig, ser ni!

Och kan ni inte acceptera detta så kan ni packa ihop ert pick och pack och dra …någonstans! Men sedan kan ni väl återkomma till min blogg?

Publicerad av Anna

Sfi-lärare bosatt i Bromma, Stockholm.

5 reaktioner till “Ni kan dra…

  1. Jo fast problemet är att jag nu är med två katter sedan bara några dagar tillbaka – det finns alltså stor risk för många kattbilder den närmaste tiden! : )

    Gilla

  2. Sickna gosingar ♥
    Man kan aldrig få för mycket av kattbilder… eller andra djurbilder..

    Drar mig… tillbaka en stund… och gör annat *ler*

    Purrpurrkramar från Aragon & Mogi

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.