Den audiofila katten

Min katt Veras uppfödarnamn är Vox Bauers Cerwin Vega. Deras kattungar är alla döpta efter olika högtalarmärken. Man skulle trots detta kunna tro att Vera, eftersom hon är katt, skulle skita i att försöka uppnå det perfekta ljudet men så är det inte. Hon vet var hon kommer ifrån, och hon vet var hon hamnat. Jag själv tycker att bra ljud när jag lyssnar på musik är viktigt och min bror har alltid bistått hela familjen genom att bygga oss ”bra ljud”.

IMG_4807

IMG_3906

IMG_4774-ed

7 thoughts on “Den audiofila katten

  1. Ännu en icke till saken hörande kommentar.
    I DS fältet är det några stammänniskor som har uppvaknat att kräva fair play. Alltså , du är inte ensam där.Bra fäktat som vanligt.Det är riktigt bra strategi att hålla sig i sakfrågorna istället för personangrepp.Även andra, med vissa kända undantag där , börjar kräva detta.

    Välsignad är det goda ljudet.

    Gilla

  2. Jag har studerat innehållet i bokhyllan mycket noga och kommit fram till att den femte VHS-filmen från vänster torde vara ”Bonndrängens bravader”? Jag skulle vilja låna den.

    Gilla

Kommentera

